Skargi i wnioski
Zasady składania skarg i wniosków
Pacjent lub osoba reprezentująca jego prawa, jeżeli uzna, że prawa te zostały naruszone może złożyć skargę lub wniosek do:
- Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta, który przyjmuje od 8:00 do 14:00 w budynku Administracji I piętro pok. 17a
- Pisemnie do książki skarg i wniosków znajdującej się w Oddziale.
- W sekretariacie Dyrekcji Zespołu Opieki Zdrowotnej – pisemnie, za pomocą faksu nr 33/842-37-42 lub poczty elektronicznej WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
- Dyrektora ZOZ w Oświęcimiu, która przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w poniedziałki od 12.00 do 14.00.
- Z-cy Dyrektora ds. Lecznictwa, który przyjmuje w sprawie skarg i wniosków we wtorki w godz. od 12.00 do 14.00.
- Naczelnej Pielęgniarki lub jej zastępcy w godzinach pracy od 7.00 do 14.35.
- W nadzwyczajnych okolicznościach skargi i wnioski można złożyć do Dyrekcji ZOZ w Oświęcimiu poza wyznaczonymi godzinami (w godzinach urzędowania)
- W godzinach popołudniowych oraz w soboty, niedziele i święta, skargi i wnioski można składać w formie wpisu do książki skarg i wniosków w rejestracji szpitalnej, ustnie w formie zgłoszenia skargi lekarzowi pełniącemu dyżur lub kierownikowi zespołu lekarzy dyżurujących.
Zastrzeżenia pacjentów dotyczące sposobu leczenia można kierować do Rzecznika Praw Pacjenta lub do MOW NFZ.
Dane adresowe i telefoniczne:
Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
sekretariat, ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków
sekretariat, ul.Wadowicka 8W, tel. 12 29 88 321
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Rzecznik Praw Pacjenta: Bartłomiej Łukasz Chmielowiec
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
tel.: 22 532 82 50
Bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta:
tel. 800 190 590